Bestellen
Ondanks onze uiterste zorg, kan het helaas soms voorkomen dat tijdens het verwerken van jouw bestelling blijk dat een product dat je besteld hebt niet meer op voorraad is of niet aan onze gestelde kwaliteitseisen voldoet.
In dit geval krijg je daarvan tijdig bericht en wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, spoedig aan je gecrediteerd (binnen 1-3 werkdagen).
Stap 1: Artikel in shoppingbag plaatsen
Ga naar het artikel van keuze en kies vervolgens de gewenste maat kleur en het aantal. Klik op de button “in shoppingbag”. Je kan vervolgens kiezen om verder te winkelen of om de bestelling te plaatsen. Heb je alle artikelen van jouw keuze in de shoppingbag geplaatst? Klik dan op de winkelmand rechts bovenin het scherm.
Stap 2: Persoonlijke gegevens invoeren
Je ziet nu een overzicht van uw bestelling, in dit scherm kan je desgewenst nog het aantal wijzigen. Beschik je over een kortingscode, dan kan je deze in dit scherm invoeren. Let op: heb je een waardecheque met de post ontvangen, dan kan je deze in stap 3 invoeren. Om jouw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen.
Heb je al een account bij Bomont? Log dan eenvoudig in onder “bestaande klant” met je e-mailadres en wachtwoord en je hoeft je gegevens niet opnieuw in te voeren. Bestel je voor het eerst, dan vragen wij je om een account aan te maken.
Stap 3: Betaalmethode kiezen
Nadat je jouw gegevens hebt ingevoerd klik je op “betaalmethode” om de bestelling verder af te ronden. In dit scherm kan je de door jouw gewenste betaalmethode kiezen. Eventueel kan je in dit scherm jouw waardecheque verzilveren.
Stap 4: Bestelling bevestigen
Om jouw bestelling te voltooien kies je voor “bestelling afronden”. Je ziet nu een overzicht , controleer de bestelling, je persoonlijke gegevens en je gekozen betaalmethode. Is dit in orde, kies dan voor “bevestigen & betalen”.
Stap 5: Betalen
Je word nu doorgestuurd naar de betaalomgeving van jouw gekozen betaalmethode. Je ontvangt een bevestiging van je bestelling per e-mail. Geen e-mail ontvangen? Kijk of deze misschien per ongeluk in je ongewenste e-mail of reclame map is terecht gekomen.
Heb je per ongeluk een verkeerd artikel/maat besteld of wil je graag een artikel annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice per e-mail: webshop@bomont.nl of via 0118-586400.
Zij zullen dan voor je kijken of het nog mogelijk is om de bestelling of het artikel te annuleren. Wil je een andere maat of kleur, dan kan je deze het beste zelf opnieuw bestellen, onze klantenservice zal ervoor zorgen dat het verkeerd bestelde artikel zo snel mogelijk terugbetaald wordt.
Heb je al een e-mail ontvangen dat jouw bestelling verzonden is, dan is het helaas niet meer mogelijk jouw bestelling nog te wijzigen. Wel kan je in dat geval het pakket aan de deur weigeren, neem in dit geval contact op met onze klantenservice wanneer je dit wilt doen, anders zullen wij automatisch nogmaals proberen het pakket af te leveren.