Betalen
Onze online betaalmogelijkheden worden verzorgd door Buckaroo. Buckaroo is gespecialiseerd in het veilig afhandelen van betalingen via internet. Er wordt gebruik gemaakt van een platform waarin je veilig je betaling, via een SSL (beveiligde) verbinding, kunt afhandelen.
Zie hieronder van welke betaalmogelijkheden je gebruik kunt maken:
iDEAL
Met iDEAL kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan je vertrouwde internetbankierprogramma bij een online aankoop. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN Amro, Rabobank, ING, SNS Bank, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Triodos Bank of Knab dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de internetbetaalomgeving van je eigen bank. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar www.ideal.nl.
Paypal
Als je kiest om via Paypal te betalen, word je na het bestellen direct doorgestuurd naar de website van Paypal. Je kan hier aanmelden voor een nieuw account of inloggen met je bestaande Paypal gebruikersnaam en de betaling bevestigen. Van ons ontvang je na betaling een ontvangstbevestiging.Waarom kiezen voor Paypal? Betalen via Paypal is veilig en snel. Met een Paypal account hoef je niet iedere keer je financiële informatie opnieuw in te vullen. Je hebt extra zekerheid vanwege de Paypal aankoopbescherming voor verzendbare goederen.
Riverty (betalen na ontvangst )
Afterpay heeft sinds 4 oktober 2022 een nieuwe naam gekregen: Riverty. Voor achteraf betalen werken wij samen met het bedrijf Riverty. Hiermee dien je pas binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling de betaling te voldoen. De factuur wordt door Riverty naar jouw e-mail verzonden en hiermee kan je digitaal de betaling afronden (je hebt dus internetbankieren nodig voor deze vorm van betalen).
Deze betaalmethode is mogelijk als je:
Een bestelling plaatst. *In Nederland woont. *Het pakket binnen Nederland laat bezorgen. *Het factuuradres moet overeenkomen met je afleveradres. *Indien je nog niet bekend bent bij Bomont in combinatie met Riverty dan kun je een bestelling plaatsen met een maximale orderwaarde t.w.v. €150.00.
Betalen via Riverty werkt eenvoudig:
- Plaats de artikelen in jouw winkelmand.
- Kies voor betalen via Riverty door op het logo van Riverty te klikken (aan betaling via Riverty zijn €0,95 betalingskosten verbonden).
- Vul je persoonlijke gegevens in. Let hierbij op dat zowel telefoonnummer als geboortedatum een verplicht veld zijn. Als jouw aanvraag is goedgekeurd, dan word je doorgestuurd naar de bevestiging van jouw bestelling en verschijnt de tekst 'Je hebt betaald via Riverty'.
- Bomont.nl ontvangt direct een bevestiging dat de betaling is goedgekeurd. Je ontvangt vervolgens per e-mail een bevestiging van jouw bestelling.
- Je ontvangt binnen 5 werkdagen na ontvangst van je bestelling de factuur van Riverty per mail. Maak het verschuldigde bedrag over binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur.
Wat je verder moet weten:
Vanuit Bomont is er geen maximaal bestedingslimiet om met Riverty te bestellen. Het kan echter wel zijn dat Riverty een limiet aan je account heeft gekoppeld, doordat je bijvoorbeeld nieuw bent bij Riverty, nog andere bestellingen hebt geplaatst met Riverty of door je betaalhistorie.
Heb je vragen over de werking van Riverty of over een lopende factuur neem dan rechtstreeks contact op met Riverty, dat kan via de mail klantenservice@riverty.nl of via telefoonnummer 020 - 7 230 270.
Heb je vragen over een levering van een bestelling via Riverty, neem dan contact op met onze klantenservice via de mail: webshop@bomont.nl of via telefoonnummer 0118-586400.Let op: als je de melding krijgt dat je niet met Riverty kunt betalen, dien je altijd rechtstreeks met Riverty contact op te nemen, zij kunnen jou verdere uitleg geven. Want wij hebben geen inzage in jouw persoonlijke gegevens bij Riverty.
Bancontact/MrCash
Bancontact/MrCash is de marktleider op de Belgische elektronische betaalmarkt.
Creditcard (Visa/Mastercard)
Je kunt er ook voor kiezen om met de creditcard Visa of Mastercard te betalen. Je creditcard gegevens worden versleuteld via de SSL-methode, hiermee worden je creditcardgegevens beveiligd verstuurd.
- Plaats je bestelling en kies voor betalen met creditcard
- Vul je creditcardnummer, de vervaldatum en de CID/CVC code in. Deze code wordt gebruikt ter verificatie en staat meestal op de achterzijde van de creditcard.
- De gegevens worden naar de creditcardmaatschappij verstuurd.
- In veel gevallen moet je de betaling verifiëren met 3D Secure (Mastercard) of Verified by Visa. Dit zijn beveiligingsmaatregelen voor het betalen via internet. Met 3D Secure (Mastercard) en Verified by Visa doe je je internetaankopen met een extra wachtwoord.
- Zodra de transactie is geautoriseerd ontvang je hierover bericht en wordt je bestelling (mits voorradig) verzonden.
- In veel gevallen wordt het bedrag automatisch van je rekening afgeschreven (raadpleeg voor meer informatie je creditcardmaatschappij). Mocht je besluiten de bestelling - of een deel hiervan - te annuleren of terug te sturen, dan ontvang je het tegoed weer terug op je creditcard. Meestal is de terugbetaling binnen 6 weken zichtbaar op je overzicht.
Dit kun je alsnog afmaken door de bestelling opnieuw te plaatsen, of opnieuw af te rekenen via de aangegeven betalingsmogelijkheden. Mocht je alsnog twijfelen, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via webshop@bomont.nl of via 0118-586400 (tijdens kantooruren).
Betaling met Riverty lukt niet
Als je de melding krijgt dat je niet met Riverty kunt betalen, dien je altijd rechtstreeks met Riverty contact op te nemen, zij kunnen jou verdere uitleg geven wat de reden is waarom je niet kunt betalen. Vanuit Bomont hebben wij geen inzage in jouw persoonlijke gegevens bij Riverty. Dit kan via de mail Klantenservice@riverty .nl of via telefoonnummer 020 - 7 230 270.
Het is helaas niet mogelijk om via een bankoverschrijving te betalen. Een acceptgiro ontvangen kan wel, mits je kiest voor Riverty als betaalmethode. Bij een Riverty-bestelling is het mogelijk om Riverty te vragen om een acceptgiro. De betaalmethode is alleen mogelijk bij bestellingen in Nederland of België en je bestelling in Nederland of België laten bezorgen.
Betaling met Riverty lukt niet
Als je de melding krijgt dat je niet met Riverty kunt betalen, dien je altijd rechtstreeks met Riverty contact op te nemen, zij kunnen jou verdere uitleg geven wat de reden is waarom je niet kunt betalen. Vanuit Bomont hebben wij geen inzage in jouw persoonlijke gegevens bij Riverty. Dit kan via de mail Klantenservice@riverty .nl of via telefoonnummer 020 - 7 230 270.